+48 22 350 65 04 biuro@q-ms.pl

systemy kolejkowe

Systemy kolejkowe oferowane przez naszą firmę to autorskie, nowoczesne rozwiązania usprawniające proces obsługi Klientów. Jesteśmy zarówno twórcą oprogramowania,  jak również producentem elementów wyposażenia takich jak automaty biletowe, wyświetlacze, urządzenia przywoławcze. Współpracujemy ze sprawdzonymi dostawcami podzespołów i materiałów eksploatacyjnych. Tworzymy systemy kolejkowe dopasowane funkcjonalnie i wizualnie do potrzeb naszych Klientów. 

Zalety systemów kolejkowych QMS

  • Systemy kolejkowe są mało wymagające sprzętowo, gdyż operacje obciążające zasoby komputera są wykonywana tylko po stronie serwera.
  • Możliwość integracji z Active Directory.
  • Systemy kolejkowe zapewniają automatyczne uruchomienie, z utrzymaniem ciągłości kolejki.
  • Zapewnia wydawanie biletów w ramach ustalanych harmonogramów godzinowych, w zakresie puli dziennej lub automatycznie wg dostępnych zasobów (kiedy spodziewany czas obsługi wykracza poza godziny pracy systemu).
  • Administrator ma możliwość blokowania wydawania biletów do całości systemu lub do każdej kolejki z osobna.
  • Możliwość umawiania wizyt na bieżący i kolejne dni.
  • Systemy kolejkowe generują zapowiedzi dźwiękowe informujące o zaproszeniu klienta do stanowiska. Zapowiedź może zawierać numer biletu, numer stanowiska, numer pokoju, numer piętra i inne.
  • Wbudowany moduł do wyświetlania treści multimedialnych na ekranach LCD. 
  • Zabezpieczenia hasłami w celu ochrony danych, wg różnych poziomów uprawnień.
  • Aplikacje kontrolujące pracę systemu posiadają dostęp do aktualizacji pobieranych ze strony firmy.
  • Przejrzysty interfejs do dokonywania zmian w konfiguracji w całym zakresie działania tj. administrowania pracownikami, stanowiskami, kolejkami, ustawieniami priorytetów dla usług, biletomatem, ekranami
    i wyświetlaczami.

Jak to działa?

POBRANIE BILETU

  • Klient zgłasza się do punktu obsługi.
  • Na automacie biletowym wybiera interesujący go temat sprawy i drukuje bilet.
  • Na otrzymanym wydruku jest wskazany numer stanowiska obsługującego daną sprawę, liczba klientów oczekujących oraz opcjonalnie przybliżony czas wezwania.

    OCZEKIWANIE

    • Na monitorach zbiorczych prezentowana jest informacja o kolejno obsługiwanych biletach.
    • Dodatkowo Klient ma możliwość sprawdzania postępu kolejki on-line za pośrednictwem strony internetowej.

      ZAPRSZENIE DO STANOWISKA

      • Zaproszenie do stanowiska następuje poprzez wyświetlenie numeru biletu na wyświetlaczu stanowiskowym, wyświetlaczu zbiorczym oraz zapowiedź głosową.
      • Opcjonalnie może być uruchomione powiadomienie za pośrednictwem wiadomości SMS.
      • Pracownik obsługi ma możliwość przekierowania biletu do innego stanowiska.

        Składniki systemów kolejkowych QMS

        AUTOMATY BILETOWE

        • Posiadają atrakcyjny, nowoczesny kształt.
        • Wyposażone w monitor dotykowy o rozdzielczości do FHD,
          o podwyższonej odporności na uszkodzenia.
        • Posiadające wbudowaną drukarkę termiczną z obcinaczem papieru i regulowaną długością biletu.
        • Wbudowany miniaturowy komputer, eliminuje potrzebę stosowania zewnętrznego serwera.
        • Trwała, odporna na uszkodzenia obudowa.
        • Możliwość zainstalowania dedykowanych podzespołów np. urządzeń wspierających obsługę osób niepełnosprawnych.

        WYŚWIETLACZE STANOWISKOWE

        • Obudowa wykonana z blachy stalowej lakierowanej proszkowo na wybrany przez Klienta kolor. 
        • Wysoka rozdzielczość na poziomie 16×32 pikseli.
        • Komunikacja TCP/IP.
        • Posiadają zainstalowane diody LED o podwyższonej jasności, zapewniające wysoką jakość wyświetlanych treści.
        • Regulowana jasność świecenia z poziomu panelu administracyjnego systemu.
        • Wbudowana obsługa multitekstu, możliwość zastosowania maksymalnie czterech sekcji tekstu indywidualnie skonfigurowanych.

            WYŚWIETLACZE ZBIORCZE

            • Wielkoformatowy monitor informujący o aktualnie obsługiwanych biletach na poszczególnych stanowiskach.
            • Układ graficzny prezentowanych informacji dopasowany do indywidualnych potrzeb Klientów.
            • Obsługuje multimedia typu film, prezentacja, strona internetowa. 
            • Elastyczne zarządzanie treścią na poziomie panelu administracyjnego systemu.
            • Zapowiedzi głosowe.

            URZĄDZENIA PRZYWOŁAWCZE – PADY

            • Umożliwiają wzywanie poszczególnych numerów biletów do stanowisk obsługi.
            • Wyposażone w przyciski funkcyjne oraz dwuwierszowy wyświetlacz LCD.
            • Konfiguracja logiki wezwań na poziomie panelu administracyjnego systemu.
            • Działają niezależnie od komputera umieszczonego na stanowisku, niemalże w pełni zastępując panel software’owy.
            • Posiadają funkcję przekierowania do innych stanowisk, wzywania poza kolejnością, odkładania, tworzenia nowych biletów.
            • Posiadają licznik osób oczekujących w kolejce.

            URZĄDZENIA PRZYWOŁAWCZE – TABLETY

            • Umożliwiają wzywanie poszczególnych numerów biletów do stanowisk obsługi.
            • Konfiguracja logiki wezwań na poziomie panelu administracyjnego systemu QMS.Webadmin.
            • Działają niezależnie od komputera umieszczonego na stanowisku, obsługi.
            • Posiadają funkcję przekierowania do innych stanowisk, wzywania poza kolejnością, odkładania, tworzenia nowych biletów.
            • Posiadają licznik osób oczekujących w kolejce.
            • Mogą być elastycznie dopasowywane do miejsc obsługi Klientów w zależności od potrzeb.

            “SystemY kolejkowE QMS podnosZĄ komfort obsługi klientów oraz przyczyniaJA się do skrócenia czasu oczekiwania. Zwalnia klienta z konieczności pilnowania kolejki, a co za tym idzie, pozwala w czasie oczekiwania, zapoznać klienta z ofertą, przekazać treści reklamowe lub ogłoszeniowe.”

            “Klienci są dobrze poinformowani. Na pobranym bilecie prezentowane są informacje kto, kiedy oraz gdzie zostanie obsłużony. Jest to przydatne nawet jeżeli nie ma kolejek. ”

            “Pracownik otrzymuje powiadomienie, że Klient oczekuje na obsługę. Kiedy zakończy bieżącą pracę może zaprosić do stanowiska taką osobę. Nie ma problemu pukania do drzwi, dopytywania się i niepewności.”

            “Kadra zarządzająca na bieżąco jest w stanie kontrolować jak wygląda obciążenie placówki. Dane archiwalne, pozwalają oceniać poszczególnych pracowników, zinterpretować czasy obsługi i oczekiwania oraz znaleźć przypadki szczególnie kłopotliwe.”

            Kontakt

            +48 22 350 65 04

            Adres

            Ul. Borecka 10A
            03-034 Warszawa

            Email

            biuro@q-ms.pl

            Godziny otwarcia

            Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

            Wyślij wiadomość

            11 + 7 =