Rezerwacje
internetowe
Rezerwacja internetowa to funkcjonalność zapewniająca komfort i bezpieczeństwo obsługiwanych osób. Ogranicza czas przebywania Państwa Klientów w punkcie obsługi do niezbędnego minimum. Może być zintegrowana z już funkcjonującymi systemami lub uruchamiana jako dodatkowa opcja naszych systemów kolejkowych. Niezależnie od wybranego rozwiązania otrzymują Państwo od nas narzędzia do zarządzania stroną, jak również profesjonalne wsparcie w zakresie wprowadzanych modyfikacji.
Zalety rezerwacji internetowej
- Może być uruchomiona na naszym serwerze lub opcjonalnie możemy wykorzystać infrastrukturę Państwa firmy (warunkiem jest udostępnienie maszyny wirtualnej).
- Przyjazna dla użytkownika aplikacja QMS.Webadmin, służąca do zarządzania systemem rezerwacyjnym.
- Elastyczne możliwości tworzenia harmonogramów umawiania wizyt.
- Obsługa świąt i dni wolnych.
- Elastyczne możliwości ustawiania horyzontów czasowych dla poszczególnych typów spraw oddzielnie.
- Możliwość anulowania wizyt zarówno przez Klienta, jak również przez Administratora.
- Możliwość dopasowania zbieranych danych w zależności od typu realizowanej sprawy (nr dokumentu, nr telefonu, VIN pojazdu).
- Opcja wysyłania powiadomień i przypomnień email i SMS o zaproszeniu do stanowiska obsługi na podany nr telefonu komórkowego.
- Opcja dwuetapowej rezerwacji wizyty z wymogiem potwierdzenia sms lub email.
Jak to działa?
UMÓWIENIE WIZYTY
- Na dedykowanej stronie internetowej Klient wybiera interesującą go datę, godzinę oraz temat rozmowy.
- Na podany adres email otrzymuje potwierdzenie dokonania rezerwacji, kod weryfikacyjny oraz kod QR umożliwiający dodanie wydarzenia do kalendarza.
- W każdej chwili może dokonać anulowania rezerwacji lub zmiany terminu.
POBRANIE BILETU
- Klient zgłasza się w zarezerwowanym terminie do punktu obsługi.
- Potwierdza na biletomacie zaplanowaną wizytę wpisując kod weryfikacyjny.
- Otrzymuje wydruk biletu ze wskazanym stanowiskiem i godziną obsługi.
ZAPROSZENIE DO STANOWISKA
- O umówionej godzinie pracownik obsługi zaprasza Klienta do stanowiska.
- W przypadku kiedy z jakichś przyczyn Klient nie zgłosi się do stanowiska, następuje ponowne wezwanie.
- Pracownik obsługi ma możliwość przekierowania biletu do innego stanowiska lub odłożenia o określoną liczbę osób.
Strona rezerwacyjna
ZARZĄDZANIE STRONĄ
- Parametryzacja ustawień dotyczących strony internetowej odbywa się za pośrednictwem panelu administracyjnego QMS.Webadmin.
- W panelu tym nasz Klient ma możliwość definiowania m. in. spraw dla których istnieje możliwość umówienia wizyt, haromonogramu, zakresu zbieranych danych czy horyzontu czasowego.
- Może umieścić na stronie pola definiujące typ rezerwacji (osobowa, anonimowa lub mieszana).
- W każdej chwili ma możliwość wygenerowania dodatkowych terminów, włączenia rezerwacji dla nowych spraw czy też wprowadzenia ograniczenia na liczbę wizyt dla tej samej osoby.
HARMONOGRAMY
- Dedykowana sekcja dotycząca harmonogramów umożliwia Klientowi samodzielne generowanie i modyfikację harmonogramów wizyt.
- Istnieje możliwość przygotowania jednego harmonogramu dla wszystkich operacji (spraw) lub odrębnych dla poszczególnych operacji/grup operacji.
- W poszczególnych harmonogramach nasz Klient ma możliwość samodzielnego definiowania m. in. w jakim przedziale czasowym będzie wykonywana obsługa, jaki będzie odstęp pomiędzy wizytami i ile wizyt może być umówionych na tę samą godzinę.
- Sekcja dotycząca harmonogramów umożliwia również oznaczanie dni wolnych, świąt, przerw w pracy.
WYGLĄD
- To nasz Klient decyduje o ostatecznym wyglądzie wizualnym strony rezerwacyjnej.
- Strona rezerwacyjna jest automatycznie dostosowana do standardu WCAG.
- Klient ma możliwość zdefiniowania układu poszczególnych elementów, rodzaju i wielkości czcionek, kolorystyki.
- Może dodać pola identyfikujące organizację (logo, adres, dane kontaktowe).
- Może zdefiniować pola dotyczące akceptacji regulaminu, RODO.
- Ma możliwość zdefiniowania układu zbieranych danych (rezerwacja osobowa, rezerwacja anonimowa, mieszana).
RAPORTOWANIE
- Klient na bieżąco mają dostęp do danych prezentujących liczbę umówionych wizyt dla poszczególnych spraw.
- Może analizować zarówno dane z dnia bieżącego jak również w kolejnych dni, w całym dostępnym horyzoncie czasowym.
- Szczegółowe raporty archiwalne mogą być wykorzystywane do planowania pracy w kolejnych okresach (obciążenie stanowisk, harmonogramy, czasy obsługi).
BEZPIECZEŃSTWO
- Udostępniane przez nas strony rezerwacyjne poddawane są cyklicznym audytom bezpieczeństwa.
- Są zabezpieczone certyfikatem SSL.
- Są odporne na ataki DoD i DDoS.
- Nasi Klienci mają możliwość wprowadzania dodatkowych walidatorów oraz limitów rezerwacji.
- Mają możliwość monitorowania numerów IP urządzenia
z którego dokonano rezerwacji.
Przykładowe realizacje
Kontakt
+48 22 350 65 04
Adres
ul. Borecka 10A
03-034 Warszawa
biuro@q-ms.pl
Godziny otwarcia
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
Wyślij wiadomość
Administratorem danych osobowych jest QMS Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 03-034, ul. Borecka 10A. Państwa dane będą wykorzystane w celu: odpowiedzi na wiadomość wysłaną przez formularz kontaktowy (zgoda wrażana przez wyraźne działanie potwierdzające tj. kliknięcie Wyślij) i/lub wykonania działań o które się Państwo zwrócili i/lub w celach określonych w odrębnych zgodach.
W stosownych przypadkach dane mogą zostać wykorzystane w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Przysługuje Państwu prawo do: dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania dostępne pod adresem: Klauzula RODO