+48 22 350 65 04 biuro@q-ms.pl

Rezerwacje

internetowe

Rezerwacja internetowa to funkcjonalność zapewniająca komfort i bezpieczeństwo obsługiwanych osób. Ogranicza czas przebywania Państwa Klientów w punkcie obsługi do niezbędnego minimum. Może być zintegrowana z już funkcjonującymi systemami lub uruchamiana jako dodatkowa opcja naszych systemów olejkowych.  Niezależnie od wybranego rozwiązania otrzymują Państwo od nas narzędzia do zarządzania stroną, jak również profesjonalne wsparcie w zakresie wprowadzanych modyfikacji.

Zalety rezerwacji internetowej

  • Może być uruchomiona na naszym serwerze lub opcjonalnie możemy wykorzystać infrastrukturę Państwa firmy (warunkiem jest udostępnienie maszyny wirtualnej).
  • Przyjazna dla użytkownika aplikacja QMS.Webadmin, służąca do zarządzania systemem rezerwacyjnym.
  • Elastyczne możliwości tworzenia harmonogramów umawiania wizyt.
  • Obsługa świąt i dni wolnych.
  • Elastyczne możliwości ustawiania horyzontów czasowych dla poszczególnych typów spraw oddzielnie.
  • Możliwość anulowania wizyt zarówno przez Klienta, jak również przez Administratora.
  • Możliwość dopasowania zbieranych danych w zależności od typu realizowanej sprawy (nr dokumentu, nr telefonu, VIN pojazdu).
  • Opcja wysyłania powiadomień SMS o zaproszeniu do stanowiska obsługi na podany nr telefonu komórkowego. 

Jak to działa?

Schemat Rezerwacji Internetowej

UMÓWIENIE WIZYTY

  • Na dedykowanej stronie internetowej Klient wybiera interesującą go datę, godzinę oraz temat rozmowy.
  • Na podany adres email otrzymuje potwierdzenie dokonania rezerwacji, kod weryfikacyjny oraz kod QR umożliwiający dodanie wydarzenia do kalendarza.
  • W każdej chwili może dokonać anulowania rezerwacji lub zmiany terminu.

    POBRANIE BILETU

    • Klient zgłasza się w zarezerwowanym terminie do punktu obsługi.
    • Potwierdza na biletomacie zaplanowaną wizytę wpisując kod weryfikacyjny.
    • Otrzymuje wydruk biletu ze wskazanym stanowiskiem i  godziną obsługi.

      ZAPROSZENIE DO STANOWISKA

      • O umówionej godzinie pracownik obsługi zaprasza Klienta do stanowiska.
      • W przypadku kiedy z jakichś przyczyn Klient nie zgłosi się do stanowiska,  następuje ponowne wezwanie.
      • Pracownik obsługi ma możliwość przekierowania biletu do innego stanowiska lub odłożenia o określoną liczbę osób.

        Strona rezerwacyjna

        ZARZĄDZANIE STRONĄ

        • Parametryzacja ustawień dotyczących strony internetowej odbywa się za pośrednictwem panelu administracyjnego QMS.Webadmin.
        • W panelu tym nasz Klient ma możliwość definiowania m. in. spraw dla których istnieje możliwość umówienia wizyt, haromonogramu, zakresu zbieranych danych czy horyzontu czasowego.
        • Może umieścić na stronie pola definiujące typ rezerwacji (osobowa, anonimowa lub mieszana).
        • W każdej chwili ma możliwość wygenerowania dodatkowych terminów, włączenia rezerwacji dla nowych spraw czy też wprowadzenia ograniczenia na liczbę wizyt dla tej samej osoby.

          HARMONOGRAMY

          • Dedykowana sekcja dotycząca harmonogramów umożliwia Klientowi samodzielne generowanie i modyfikację harmonogramów wizyt.
          • Istnieje możliwość przygotowania jednego harmonogramu dla wszystkich operacji (spraw) lub odrębnych dla poszczególnych operacji/grup operacji.
          • W poszczególnych harmonogramach nasz Klient ma możliwość samodzielnego definiowania m. in. w jakim przedziale czasowym będzie wykonywana obsługa, jaki będzie odstęp pomiędzy wizytami i ile wizyt może być umówionych na tę samą godzinę.
          • Sekcja dotycząca harmonogramów umożliwia również oznaczanie dni wolnych, świąt, przerw w pracy.

          WYGLĄD

          • To nasz Klient decyduje o ostatecznym wyglądzie wizualnym strony rezerwacyjnej.
          • Strona rezerwacyjna jest automatycznie dostosowana do standardu WCAG.
          • Klient ma możliwość zdefiniowania układu poszczególnych elementów, rodzaju i wielkości czcionek, kolorystyki.
          • Może dodać pola identyfikujące organizację (logo, adres, dane kontaktowe).
          • Może zdefiniować pola dotyczące akceptacji regulaminu, RODO.
          • Ma możliwość zdefiniowania układu zbieranych danych (rezerwacja osobowa, rezerwacja anonimowa, mieszana).

            RAPORTOWANIE

            • Klient na bieżąco mają dostęp do danych prezentujących liczbę umówionych wizyt dla poszczególnych spraw.
            • Może analizować zarówno dane z dnia bieżącego jak również w kolejnych dni, w całym dostępnym horyzoncie czasowym.
            • Szczegółowe raporty archiwalne mogą być wykorzystywane do planowania pracy w kolejnych okresach (obciążenie stanowisk, harmonogramy, czasy obsługi).

                BEZPIECZEŃSTWO

                • Udostępniane przez nas strony rezerwacyjne poddawane są cyklicznym audytom bezpieczeństwa.
                • Są zabezpieczone certyfikatem SSL.
                • Są odporne na ataki DoD i DDoS.
                • Nasi Klienci mają możliwość wprowadzania dodatkowych walidatorów oraz limitów rezerwacji.
                • Mają możliwość monitorowania numerów IP urządzenia
                  z którego dokonano rezerwacji.

                Przykładowe realizacje

                Szczegóły
                • Strona rezerwacyjna na serwerze QMS
                Szczegóły
                • Strona rezerwacyjna na serwerze Klienta.
                Szczegóły
                • Strona rezerwacyjna na serwerze QMS.
                • Włączona opcja WCAG.

                Kontakt

                +48 22 350 65 04

                Adres

                Ul. Borecka 10A
                03-034 Warszawa

                Email

                biuro@q-ms.pl

                Godziny otwarcia

                Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

                Wyślij wiadomość

                7 + 1 =