Rezerwacje
internetowe
Rezerwacja internetowa to funkcjonalność zapewniająca komfort i bezpieczeństwo obsługiwanych osób. Ogranicza czas przebywania Państwa Klientów w punkcie obsługi do niezbędnego minimum. Może być zintegrowana z już funkcjonującymi systemami lub uruchamiana jako dodatkowa opcja naszych systemów olejkowych. Niezależnie od wybranego rozwiązania otrzymują Państwo od nas narzędzia do zarządzania stroną, jak również profesjonalne wsparcie w zakresie wprowadzanych modyfikacji.
Zalety rezerwacji internetowej
- Może być uruchomiona na naszym serwerze lub opcjonalnie możemy wykorzystać infrastrukturę Państwa firmy (warunkiem jest udostępnienie maszyny wirtualnej).
- Przyjazna dla użytkownika aplikacja QMS.Webadmin, służąca do zarządzania systemem rezerwacyjnym.
- Elastyczne możliwości tworzenia harmonogramów umawiania wizyt.
- Obsługa świąt i dni wolnych.
- Elastyczne możliwości ustawiania horyzontów czasowych dla poszczególnych typów spraw oddzielnie.
- Możliwość anulowania wizyt zarówno przez Klienta, jak również przez Administratora.
- Możliwość dopasowania zbieranych danych w zależności od typu realizowanej sprawy (nr dokumentu, nr telefonu, VIN pojazdu).
- Opcja wysyłania powiadomień i przypomnień email i SMS o zaproszeniu do stanowiska obsługi na podany nr telefonu komórkowego.
- Opcja dwuetapowej rezerwacji wizyty z wymogiem potwierdzenia sms lub email.
Jak to działa?
UMÓWIENIE WIZYTY
- Na dedykowanej stronie internetowej Klient wybiera interesującą go datę, godzinę oraz temat rozmowy.
- Na podany adres email otrzymuje potwierdzenie dokonania rezerwacji, kod weryfikacyjny oraz kod QR umożliwiający dodanie wydarzenia do kalendarza.
- W każdej chwili może dokonać anulowania rezerwacji lub zmiany terminu.
POBRANIE BILETU
- Klient zgłasza się w zarezerwowanym terminie do punktu obsługi.
- Potwierdza na biletomacie zaplanowaną wizytę wpisując kod weryfikacyjny.
- Otrzymuje wydruk biletu ze wskazanym stanowiskiem i godziną obsługi.
ZAPROSZENIE DO STANOWISKA
- O umówionej godzinie pracownik obsługi zaprasza Klienta do stanowiska.
- W przypadku kiedy z jakichś przyczyn Klient nie zgłosi się do stanowiska, następuje ponowne wezwanie.
- Pracownik obsługi ma możliwość przekierowania biletu do innego stanowiska lub odłożenia o określoną liczbę osób.
Strona rezerwacyjna
ZARZĄDZANIE STRONĄ
- Parametryzacja ustawień dotyczących strony internetowej odbywa się za pośrednictwem panelu administracyjnego QMS.Webadmin.
- W panelu tym nasz Klient ma możliwość definiowania m. in. spraw dla których istnieje możliwość umówienia wizyt, haromonogramu, zakresu zbieranych danych czy horyzontu czasowego.
- Może umieścić na stronie pola definiujące typ rezerwacji (osobowa, anonimowa lub mieszana).
- W każdej chwili ma możliwość wygenerowania dodatkowych terminów, włączenia rezerwacji dla nowych spraw czy też wprowadzenia ograniczenia na liczbę wizyt dla tej samej osoby.
HARMONOGRAMY
- Dedykowana sekcja dotycząca harmonogramów umożliwia Klientowi samodzielne generowanie i modyfikację harmonogramów wizyt.
- Istnieje możliwość przygotowania jednego harmonogramu dla wszystkich operacji (spraw) lub odrębnych dla poszczególnych operacji/grup operacji.
- W poszczególnych harmonogramach nasz Klient ma możliwość samodzielnego definiowania m. in. w jakim przedziale czasowym będzie wykonywana obsługa, jaki będzie odstęp pomiędzy wizytami i ile wizyt może być umówionych na tę samą godzinę.
- Sekcja dotycząca harmonogramów umożliwia również oznaczanie dni wolnych, świąt, przerw w pracy.
WYGLĄD
- To nasz Klient decyduje o ostatecznym wyglądzie wizualnym strony rezerwacyjnej.
- Strona rezerwacyjna jest automatycznie dostosowana do standardu WCAG.
- Klient ma możliwość zdefiniowania układu poszczególnych elementów, rodzaju i wielkości czcionek, kolorystyki.
- Może dodać pola identyfikujące organizację (logo, adres, dane kontaktowe).
- Może zdefiniować pola dotyczące akceptacji regulaminu, RODO.
- Ma możliwość zdefiniowania układu zbieranych danych (rezerwacja osobowa, rezerwacja anonimowa, mieszana).
RAPORTOWANIE
- Klient na bieżąco mają dostęp do danych prezentujących liczbę umówionych wizyt dla poszczególnych spraw.
- Może analizować zarówno dane z dnia bieżącego jak również w kolejnych dni, w całym dostępnym horyzoncie czasowym.
- Szczegółowe raporty archiwalne mogą być wykorzystywane do planowania pracy w kolejnych okresach (obciążenie stanowisk, harmonogramy, czasy obsługi).
BEZPIECZEŃSTWO
- Udostępniane przez nas strony rezerwacyjne poddawane są cyklicznym audytom bezpieczeństwa.
- Są zabezpieczone certyfikatem SSL.
- Są odporne na ataki DoD i DDoS.
- Nasi Klienci mają możliwość wprowadzania dodatkowych walidatorów oraz limitów rezerwacji.
- Mają możliwość monitorowania numerów IP urządzenia
z którego dokonano rezerwacji.
Przykładowe realizacje
Kontakt
+48 22 350 65 04
Adres
ul. Borecka 10A
03-034 Warszawa
biuro@q-ms.pl
Godziny otwarcia
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.