APLIKACJE
MOBILNE
Aplikacja mobilna QMS.EVERYWHERE to funkcjonalność, która zapewnia Państwa Klientom komfort, higienę i bezpieczeństwo, a Państwu przynosi korzyści ekologiczne i ekonomiczne. Przeznaczona jest dla tych z Państwa, którzy posiadają już wdrożony system kolejkowy i chcieliby podnieść jakość świadczonych usług.
Zalety aplikacji QMS. Everywhere
- Skrócenie czasu przebywania klientów wewnątrz placówki do niezbędnego minimum. Klienci dzięki aplikacji mają możliwość pobrania biletu na urządzeniu mobilnym oraz oczekiwanie na wezwanie poza placówką.
- Informacja o wezwaniu biletu elektronicznego do stanowiska obsługi, prezentowana jest zarówno na urządzeniu mobilnym, jak i na tradycyjnym wyświetlaczu w wewnątrz placówki.
- Możliwość pobrania biletów do kilku różnych kolejek, ale z ograniczeniem liczby możliwych do pobrania biletów w ramach jednej kolejki.
- Przyjazny, łatwy w obsłudze interfejs użytkownika.
- Jak każda nasza aplikacja również i QMS.Everywhere posiada API pozwalające na budowę jednolitej platformy obsługi klientów w ramach firm i urzędów.
Kluczowe funkcje aplikacji
- .Dostępność na urządzeniach mobilnych
z systemami operacyjnymi Android i iOS. - W pełni zastępuje wszystkie funkcjonalności dostępne w automacie biletowym.
- Możliwość indywidualnego ustawienia zasięgu aplikacji dla danej placówki.
- Dostępność w trzech wersjach językowych (polski, angielski, ukraiński) z możliwością rozszerzenia
o kolejne języki. - Podgląd stanu kolejki, do której został pobrany bilet elektroniczny (liczba osób oczekujących).


Jak to działa?
POBRANIE BILETU
- Klient w aplikacji mobilnej wybiera interesującą go placówkę oraz kategorię sprawy.
- Na pobranym bilecie jest informacja
o liczbie osób oczekujących oraz (opcjonalnie) o przybliżonym czasie oczekiwania. - Numer pobranego biletu elektronicznego pozostaje zapisany
w aplikacji.
OCZEKIWANIE
- Klient oczekuje na wezwanie
w dowolnie wybranym miejscu
w pobliżu placówki np. na parkingu. - W każdej chwili ma możliwość podejrzenia statusu kolejki do wybranej sprawy (w aplikacji lub za pośrednictwem strony internetowej).
ZAPROSZENIE DO STANOWISKA
- Zaproszenie do stanowiska następuje poprzez wyświetlenie powiadomienia na urządzeniu mobilnym.
- Dodatkowo pobrany bilet elektroniczny jest wzywany
w sposób tradycyjny (wyświetlacz zbiorczy, wyświetlacze stanowiskowe, zapowiedź głosowa).
Etapy pobierania biletu w aplikacji
WYBÓR PLACÓWKI
Klient wybiera placówkę w menu aplikacji. Jeżeli w okolicy będzie więcej niż jedna placówka, pojawi się wówczas lista do wyboru.
WYBÓR KATEGORII
Klient wybiera interesującą go kolejkę lub operację ew. potwierdza umówioną wcześniej wizytę internetową. Sposób prezentacji i wyboru usług w aplikacji mobilnej jest analogiczny, jak w przypadku tradycyjnego biletomatu.
POBRANIE BILETU
Po wybraniu konkretnej operacji Klient otrzymuje informację o aktualnie obsługiwanym numerze biletu, liczbie osób oczekujących i opcjonalnie o przybliżonym czasie wezwania. Klient pobiera bilet.
Zarządzanie aplikacją QMS. Everywhere

Kontakt
+48 22 350 65 04
Adres
Ul. Borecka 10A
03-034 Warszawa
biuro@q-ms.pl
Godziny otwarcia
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
Wyślij wiadomość
Administratorem danych osobowych jest QMS Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 03-034, ul. Borecka 10A. Państwa dane będą wykorzystane w celu: odpowiedzi na wiadomość wysłaną przez formularz kontaktowy (zgoda wrażana przez wyraźne działanie potwierdzające tj. kliknięcie Wyślij) i/lub wykonania działań o które się Państwo zwrócili i/lub w celach określonych w odrębnych zgodach.
W stosownych przypadkach dane mogą zostać wykorzystane w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Przysługuje Państwu prawo do: dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania dostępne pod adresem: Klauzula RODO