APLIKACJE
MOBILNE
Aplikacja mobilna QMS.EVERYWHERE to funkcjonalność, która zapewnia Państwa Klientom komfort, higienę i bezpieczeństwo, a Państwu przynosi korzyści ekologiczne i ekonomiczne. Przeznaczona jest dla tych z Państwa, którzy posiadają już wdrożony system kolejkowy i chcieliby podnieść jakość świadczonych usług.
Zalety aplikacji QMS. Everywhere
- Skrócenie czasu przebywania klientów wewnątrz placówki do niezbędnego minimum. Klienci dzięki aplikacji mają możliwość pobrania biletu na urządzeniu mobilnym oraz oczekiwanie na wezwanie poza placówką.
- Informacja o wezwaniu biletu elektronicznego do stanowiska obsługi, prezentowana jest zarówno na urządzeniu mobilnym, jak i na tradycyjnym wyświetlaczu w wewnątrz placówki.
- Możliwość pobrania biletów do kilku różnych kolejek, ale z ograniczeniem liczby możliwych do pobrania biletów w ramach jednej kolejki.
- Przyjazny, łatwy w obsłudze interfejs użytkownika.
- Jak każda nasza aplikacja również i QMS.Everywhere posiada API pozwalające na budowę jednolitej platformy obsługi klientów w ramach firm i urzędów.
Kluczowe funkcje aplikacji
- .Dostępność na urządzeniach mobilnych
z systemami operacyjnymi Android i iOS. - W pełni zastępuje wszystkie funkcjonalności dostępne w automacie biletowym.
- Możliwość indywidualnego ustawienia zasięgu aplikacji dla danej placówki.
- Dostępność w trzech wersjach językowych (polski, angielski, ukraiński) z możliwością rozszerzenia
o kolejne języki. - Podgląd stanu kolejki, do której został pobrany bilet elektroniczny (liczba osób oczekujących).
Jak to działa?
POBRANIE BILETU
- Klient w aplikacji mobilnej wybiera interesującą go placówkę oraz kategorię sprawy.
- Na pobranym bilecie jest informacja
o liczbie osób oczekujących oraz (opcjonalnie) o przybliżonym czasie oczekiwania. - Numer pobranego biletu elektronicznego pozostaje zapisany
w aplikacji.
OCZEKIWANIE
- Klient oczekuje na wezwanie
w dowolnie wybranym miejscu
w pobliżu placówki np. na parkingu. - W każdej chwili ma możliwość podejrzenia statusu kolejki do wybranej sprawy (w aplikacji lub za pośrednictwem strony internetowej).
ZAPROSZENIE DO STANOWISKA
- Zaproszenie do stanowiska następuje poprzez wyświetlenie powiadomienia na urządzeniu mobilnym.
- Dodatkowo pobrany bilet elektroniczny jest wzywany
w sposób tradycyjny (wyświetlacz zbiorczy, wyświetlacze stanowiskowe, zapowiedź głosowa).
Etapy pobierania biletu w aplikacji
WYBÓR PLACÓWKI
Klient wybiera placówkę w menu aplikacji. Jeżeli w okolicy będzie więcej niż jedna placówka, pojawi się wówczas lista do wyboru.
WYBÓR KATEGORII
Klient wybiera interesującą go kolejkę lub operację ew. potwierdza umówioną wcześniej wizytę internetową. Sposób prezentacji i wyboru usług w aplikacji mobilnej jest analogiczny, jak w przypadku tradycyjnego biletomatu.
POBRANIE BILETU
Po wybraniu konkretnej operacji Klient otrzymuje informację o aktualnie obsługiwanym numerze biletu, liczbie osób oczekujących i opcjonalnie o przybliżonym czasie wezwania. Klient pobiera bilet.
Zarządzanie aplikacją QMS. Everywhere
Kontakt
+48 22 350 65 04
Adres
Ul. Borecka 10A
03-034 Warszawa
biuro@q-ms.pl
Godziny otwarcia
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.