+48 22 350 65 04 biuro@q-ms.pl

APLIKACJE

MOBILNE

Aplikacja mobilna QMS.EVERYWHERE to funkcjonalność, która zapewnia Państwa Klientom komfort, higienę i bezpieczeństwo, a Państwu przynosi korzyści ekologiczne i ekonomiczne. Przeznaczona jest dla tych z Państwa, którzy posiadają już wdrożony system kolejkowy i chcieliby podnieść jakość świadczonych usług.

Zalety aplikacji QMS. Everywhere 

  • Skrócenie czasu przebywania klientów wewnątrz placówki do niezbędnego minimum. Klienci dzięki aplikacji mają możliwość pobrania biletu na urządzeniu mobilnym oraz oczekiwanie na wezwanie poza placówką.
  • Informacja o wezwaniu biletu elektronicznego do stanowiska obsługi, prezentowana jest zarówno na urządzeniu mobilnym, jak i na tradycyjnym wyświetlaczu w wewnątrz placówki.
  • Możliwość pobrania biletów do kilku różnych kolejek, ale z ograniczeniem liczby możliwych do pobrania biletów w ramach jednej kolejki.
  • Przyjazny, łatwy w obsłudze interfejs użytkownika.
  • Jak każda nasza aplikacja również i QMS.Everywhere posiada API pozwalające na budowę jednolitej platformy obsługi klientów w ramach firm i urzędów.

Kluczowe funkcje aplikacji

  • .Dostępność na urządzeniach mobilnych
    z systemami operacyjnymi Android i iOS.
  • W pełni zastępuje wszystkie funkcjonalności dostępne w automacie biletowym.
  • Możliwość indywidualnego ustawienia zasięgu aplikacji dla danej placówki.
  • Dostępność w trzech wersjach językowych (polski, angielski, ukraiński) z możliwością rozszerzenia 
    o kolejne języki.
  • Podgląd stanu kolejki, do której został pobrany bilet elektroniczny (liczba osób oczekujących).

Jak to działa?

POBRANIE BILETU

  • Klient w aplikacji mobilnej wybiera interesującą go placówkę oraz kategorię sprawy.
  • Na  pobranym bilecie jest informacja
    o liczbie osób oczekujących oraz (opcjonalnie) o przybliżonym czasie oczekiwania.
  • Numer pobranego biletu  elektronicznego pozostaje zapisany
    w aplikacji.

      OCZEKIWANIE

      • Klient oczekuje na wezwanie
        w dowolnie wybranym miejscu
        w pobliżu placówki np. na parkingu.
      • W każdej chwili ma możliwość podejrzenia statusu kolejki do wybranej sprawy (w aplikacji lub za pośrednictwem strony internetowej).

        ZAPROSZENIE DO STANOWISKA

        • Zaproszenie do stanowiska następuje poprzez wyświetlenie powiadomienia na urządzeniu mobilnym.
        • Dodatkowo pobrany bilet elektroniczny jest wzywany
          w sposób tradycyjny (wyświetlacz zbiorczy, wyświetlacze stanowiskowe, zapowiedź głosowa).

          Etapy pobierania biletu w aplikacji

          WYBÓR PLACÓWKI

          Klient wybiera placówkę w menu aplikacji. Jeżeli w okolicy będzie więcej niż jedna placówka, pojawi się wówczas lista do wyboru.

          WYBÓR KATEGORII

          Klient wybiera interesującą go kolejkę lub operację ew. potwierdza umówioną wcześniej wizytę internetową. Sposób prezentacji i wyboru usług w aplikacji mobilnej jest analogiczny, jak w przypadku tradycyjnego biletomatu.

          POBRANIE BILETU

          Po wybraniu konkretnej operacji Klient otrzymuje informację o aktualnie obsługiwanym numerze biletu, liczbie osób oczekujących i opcjonalnie o przybliżonym czasie wezwania. Klient pobiera bilet.

          WEZWANIE

          Po pobraniu biletu Klient oczekuje na zaproszenie do stanowiska w dogodnym dla siebie miejscu. Otrzymuje powiadomienie na urządzenie mobilne, że dany numer biletu został zaproszony do stanowiska obsługi.

          Zarządzanie aplikacją QMS. Everywhere

          Kontakt

          +48 22 350 65 04

          Adres

          Ul. Borecka 10A
          03-034 Warszawa

          Email

          biuro@q-ms.pl

          Godziny otwarcia

          Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

          Wyślij wiadomość

          9 + 9 =