System kolejkowy do zarządzania ruchem klientów - Q.-.matic

Innowacyjny system kolejkowy Profil naszej firmy na Facebook

QMS Profi - Profesjonalne rozwiązanie



Logo systemu

Korzystając z najbardziej zaawansowanych narzędzi masz szansę poprawić prowadzenie swojego biznesu w sposób najbardziej efektywny. Obsługa wszelkich wyświetlaczy, integracja z systemami zewnętrznymi, mnogość dyspenserów wydających bilety to elementy wykorzystywane w systemie.


 

 Zastosowanie:

- urzędy centralne
- administracja terenowa i samorządowa
- szpitale i przychodnie
- banki i instytucje finansowe
- duże recepcje
- inne

 


 

 Elementy systemu:

 

- biletomat w wersji wiszącej lub stojącej,

- atrakcyjny i nowoczesny kształt

 - duży monitor o rozmiarze 19“ i rozdzielczości 1280x 1024 px wyposażony w ekran dotykowy w technologii SAW o podwyższonej odporności na uszkodzenia gwarantujący dużą powierzchnię roboczą i czytelność generowanych napisów; format ekranu 5:4 zamontowany pionowo pozwala ułożyć bardzo przejrzyste wielokolumnowe menu wyboru.

 - drukarka termiczna z obcinaczem papieru zapewniającą regulowaną długość biletu, dla każdej grupy spraw oddzielnie; drukarka pracuje na powszechnie dostępnym papierze termicznym o szerokości tasmy 80 mm i długości 90 metrów co zapewnia wydruk nawet 2500-3000 biletów.

 - zabudowany miniaturowy komputer elimiujący potrzebę stosowania zewnętrznego serwera

 - trwała obudowa odporna na wiele lat eksploatacji.

 

- wyświetlacze stanowiskowe LED 4 znakowe

Urządzenie prezentujące kolejno wezwane i obsługiwane bilety w systemie kolejkowym QMS. Wykorzystuje super jasne diody LED dzięki czemu kąt widzenia komunikatów jest bardzo szeroki a jakość informacji bardzo wysoka. Obudowa jest wykonana z blachy stalowej lakierowanej proszkowo na czarno. Na życzenie inne kolory.

 

 - wyświetlacze zbiorcze LED 8 znakowe

Wyświetlacz jednowierszowy, który dzięki swojemu wyjątkowemu oprogramowaniu potrafi sekwencyjnie wyświetlać do 4 ostatnio wzywanych biletów. Dzięki temu rozwiązanie potrafi zastąpić 4 wierszowe wyświetlacze LED przy zachowaniu ceny rozwiązania jednowierszowego.

Wyświetlanie odbywa się w trybie migania np. A123->1 mignięcie A124<-3 po czym stabilizuje się po zadanej ilości mignięć.

 

- monitory LCD

Na ekranie będą wyświetlane informacje dotyczące aktualnie wzywanych numerów (dowolna mieszcząca się na ekranie ilość) oraz informacje skierowane do Klientów w układzie graficznym wybranym przez Urząd.

W zależności od konfiguracji najlepiej prezentuje od 3 do 5 ostatnio wezwanych klientów.

Wsród informacji graficznych mogą być:

-       Strony internetowe

-       Filmy

-       Pogoda

-       Prezentacje ppt

-       Grafiki

-       Wyświetlanie ofert pracy automatycznie zaciągane z Syriusza

-       Inne w zależności od potrzeb

Obsługa ustawień monitora odbywa się za pomocą aplikacji administracyjnej.

 

- nagłośnienie

Nagłośnienie realizowane za pomocą głośników wbudowanych w TV/monitor lub dowolnej ilości głośników zewnętrznych. System odtwarza sekwencję przywoławczą czyli numer biletu i numer stanowiska i/lub pokoju oraz/lub odtwarza dźwięk gongu.

 

- multipady sprzętowe przywoławcze

Panele przywoławcze sprzętowe służące do obsługi klientów. Wyposażone w 18 przycisków funkcyjnych oraz wyświetlacz dwuwierszowy LCD. Umożliwiają: przywoływanie następnego klienta (wg logiki zapisanej w aplikacji administracyjnej), wstrzymywanie obsługi, przekierowywanie klienta, wzywanie klienta z listy oczekujących w danej kolejce lub we wszystkich kolejkach i inne czynności. Działają niezależnie od komputera umieszczonego na stanowisku, niemalże w pełni zastępują panel software’owy.

 

- Skaner kodów kreskowych:

System kolejkowy umożliwia umieszczanie na bilecie kodów kreskowych. Klient po wezwaniu do stanowiska umieszczonego w części zamkniętej podchodzi do skanera umieszczonego obok wejścia i zbliża bilet do skanera. Po prawidłowej weryfikacji drzwi otwierają się.

Rozwiązanie zapewnia poufność realizowanych spraw.

Elementy: skaner kodów kreskowych, sterownik drzwi.

 

- oprogramowanie stanowiskowe,

QMS  PC Client Mini - oprogramowanie stanowiskowe, które pozwala pracownikom na zarządzanie przepływem klientów. Oprogramowanie funkcjonuje w środowisku Windows XP, Vista, 7, 8 w obu wersjach 32 i 64 bit. Dopracowany kształt programu pozwala na umieszczenie go w górnej sekcji ekranu i ciągłą pracę bez zasłaniania innych aplikacji co stanowi bardzo duże ułatwienie i zwiększa szybkość pracy.

Oprogramowanie ponadto pozwala na zapis wyników obsługi każdego klienta i pozwala mierzyć efektywność pracy. Oprogramowanie ma możliwość automatycznego lub ręcznego aktualizowania przez Internet co minimalizuje koszty zarządzania.

 

- oprogramowanie administracyjne

Zarządza każdym sprzętem podłączonym do systemu, odpowiada za konta użytkowników, przywoływanie klientów, transfer i zakończenie obsługi, zarządzanie priorytetami, kończenie obsługi dla usług, pomiar czasu dla usług, zmiana usług i kolejek, zarządzanie stanowiskami, mediami i inne.

Dostępny w wersji desktopowej oraz webowej bez konieczności instalacji oprogramowania na komputerze.

Umożliwia zarządzanie systemami w sieci lokalnej oraz z wykorzystaniem VPN lub bezpośrednio przez Internet nawet na łączach o niewielkiej przepustowości. Możliwe jest podłączanie się do wielu baz danych jednym narzędziem monitorującym.

 

- oprogramowanie raportowe

Narzędzie zapewniające monitoring (online) i dostęp do statystyk historycznych zarówno dla jednego jak i wielu systemów. Aplikacja bardzo przyjazna dla użytkowników, umożliwiająca dowolne oglądania historii obsługi wg czasu, kolejek, stanowisk, pracowników. Program umożliwia eksportowanie danych do innych programów (wsparcie dla xls, pdf, doc) w celu dalszej analizy tabele przestawne, wykresy itp.)

Dostępny w wersji desktopowej oraz webowej bez konieczności instalacji oprogramowania na komputerze.

 

W ramach systemu QMS Profi oferujemy:

 

- integrację z zewnętrznym oprogramowaniem w zakresie wsparcia obsługi klientów

Np. Integracja systemu kolejkowego z Syriuszem w celu zaciągania umówionych wizyt w Syriuszu do kolejki oraz wyświetlanie ofert pracy na monitorze.

 

- Umawianie wizyt na kolejne dni oraz moduł podglądu kolejki online na www

Program umożliwiający rejestrowanie wizyt przez Internet. Funkcjonuje w dwóch wersjach: strona internetowa umożliwia wygenerowanie już aktywnego biletu na bieżący i kolejne dni lub strona internetowa umożliwia wygenerowanie tokena (4 cyfrowego kodu) umożliwiającego pobranie biletu w dotykowym biletomacie (zalecane). W drugim przypadku jest to zabezpieczenie przeciwko tworzeniu wirtualnych, nieistniejących biletów.

Przykład: http://komunikacja.powiatprudnicki.pl/

http://word.tarnobrzeg.pl/egzaminy/umow-sie-na-wizyte

Umawianie wizyt nie wymaga logowania do systemu webowego i zakładania konta.

 

- podgląd stanu obsługi

Moduł umożliwiający podgląd sytuacji na sali obsługi za pośrednictwem dowolnej przeglądarki w tym urządzenia mobilnego i przygotowanie klienta na wizytę w odpowiednim momencie.

Ekran biletomatu lub bilet może zawierać dodatkowo kod QR, który pozwoli na zeskanowanie telefonem komórkowym i automatyczne przeniesienie się do odpowiedniego adresu w sieci.

Przykład: http://rez.powiat-gdanski.pl/webmon/

Strona jest odpowiednio wyświetlana w przeglądarkach mobilnych i desktopowych:

 

- wysyłanie sms z powiadamianiami

 

- integrację z obcymi (innych producentów) wyświetlaczami LED (w przypadku wymiany systemu na QMS)

- wykorzystanie profesjonalnych LEDÓW zewnętrznych

Profesjonalne Ledy zewnętrzne dają możliwość oczekiwania klientów na zewnątrz budynku bez obawy przegapienia swojej kolejki

- budowę systemów wielolokalizacyjnych z centralnym sterowaniem i raportowaniem

- wszystko inne co możecie sobie Państwo zamarzyć.

- integrowanie z istniejącymi elementami systemów kolejkowych innych producentów